W dzisiejszym konkurencyjnym krajobrazie online, wykorzystanie pełnego potencjału WordPressa jest kluczowe dla sukcesu biznesowego. Jako ekspert z zakresu marketingu cyfrowego z bogatym doświadczeniem w google digital marketing, przygotowałem kompleksowy przewodnik po niezbędnych wtyczkach do WordPressa, które podniosą wydajność Twojej strony i przyniosą imponujące wyniki. (więcej…)
Wydatki na marketing cyfrowy mogą stanowić najważniejszą część budżetu dla nowoczesnych firm obecnie. Oczywiście, zależy to od typu firmy i niszy, w której działa. Prowadząc biznes, warto ustalić cele i planować wydatki. Jednym z ważnych obszarów działalności jest marketing, w tym rola marketingu cyfrowego, który pomaga dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zdobyć nowych klientów. Jeśli chcesz wiedzieć, ile przeznaczyć na ten dział, musisz użyć odpowiedniej strategii i wziąć pod uwagę różne czynniki. Dowiedz się, jak ustawić budżet reklamowy. (więcej…)
Odpowiedź Google na ChatGPT to nowy chatbot AI o nazwie Bard. Jak to nowe narzędzie będzie korzystne dla użytkowników i czy naprawdę jest nam potrzebne? Nasza agencja SEO postarała się zagłębić głębiej w temat i znaleźć odpowiedź. (więcej…)
Podczas zakupu biletu lotniczego, gdy w ramach kampanii reklamowej oferuje się możliwość dopłaty za wybór miejsca, a zamiast subskrybowania Netfliksa na miesiąc, wybiera się subskrypcję na rok – sprzedawca stosuje upselling. Według różnych szacunków, upselling stanowi od 15 do 40% rocznych przychodów McDonalda. W artykule ujawniliśmy, jakie narzędzia marketingu internetowego używać, aby sprzedawać po wyższej cenie, a także zebraliśmy głośne przypadki międzynarodowych firm. (więcej…)
Rozwój technologii sprawia, że wiele obszarów życia zaczęło szybko ewoluować, takich jak medycyna czy branża IT. Pojawienie się sztucznej inteligencji zrewolucjonizowało polski rynek. Jednakże, wywołało to wiele wątpliwości, a także obaw, czy AI będzie mogła zastąpić człowieka i jego pracę. Dowiedz się, czym jest ChatGPT, co może zrobić i jakie ma ograniczenia. (więcej…)
Praca zdalna przez wiele lat była udogodnieniem dla pracowników w większości firm na całym świecie. Jednak w 2020 roku, kiedy pojawił się COVID-19, ta forma pracy stała się koniecznością. Gdy wreszcie, po 2 latach pracy zdalnej, firmy mogły wrócić do normalnego funkcjonowania i pracy stacjonarnej, nie wszyscy zdecydowali się na tę zmianę. Warto zauważyć, że zmiana ta otworzyła nowe możliwości dla firm usług marketingowych, które zaczęły dostosowywać swoje strategie do nowej rzeczywistości. (więcej…)
Jako agencja digital marketing, doskonale zdajemy sobie sprawę z wyzwań stojących przed działami marketingu i sprzedaży. Często można obwiniać o swoje niepowodzenia konkurentów, którzy zaniżają ceny na rynku, potencjalnych klientów, którzy nie rozumieją, co tracą odmawiając zakupu, kryzys lub retrogradację Merkurego. Jednak jeśli ciągle spotykasz się z odmowami lub poziom sprzedaży utknął w jednym miejscu, czas dowiedzieć się, jaka jest tego przyczyna. (więcej…)