- 91% reklamodawców ocenia Google Ads jako skuteczne lub bardzo skuteczne narzędzie
- 63% konsumentów twierdzi, że jest bardziej skłonnych kliknąć na reklamę, która jest związana z oglądaną przez nich treścią
- reklamy powiązane kontekstowo zwiększają o 61% zapamiętywalność marki
Tworzymy reklamę w:
Sieci wyszukiwania
Opracowujemy słowa kluczowe, piszemy teksty reklam, analizujemy konkurencję, ustalamy cele w Google Tag Manager i Analytics.
Sieci reklamowej
Każdy specjalista Google Ads pracuje z grupami odbiorczymi i miejscami docelowymi, aby znaleźć Twoich klientów, tworzy treści graficzne, testuje słowa kluczowe, lokalizacje itp. Ustalamy, gdzie kliknięcia najskuteczniej konwertują na sprzedaż.
Reklamy produktowe
Nasze specjaliści konfigurują i optymalizują kampanie produktowe, aby zwiększyć sprzedaż. Ta usługa jest niezbędna dla sklepów internetowych i sprzedaży online.
Remarketing
Większość konsumentów potrzebuje co najmniej 5 interakcji z marką lub produktem przed złożeniem zamówienia. Remarketing pozwala na kierowanie reklam do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę. W rezultacie takie reklamy konwertują lepiej niż jakiekolwiek inne i cała reklama Google działa najbardziej skutecznie.
Pracujemy z tego typu kampaniami:
- Kampanie w sieci wyszukiwania
- Kampanie w sieci reklamowej
- Kampanie wideo
- Kampanie promujące aplikacje
- Kampanie lokalne
- Kampanie performance Max
- Kampanie produktowe
W Clickmagic zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest pokazać Twoją reklamę użytkownikom zainteresowanym Twoimi produktami lub usługami. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach PPC i sprawdzić Microsoft Ads lub Google Ads cena. Daj nam znać, jeśli jesteś gotowy, aby przenieść swoją reklamę online na wyższy poziom. Czekamy, żeby Ci pomóc w realizacji pełnego potencjału i znalezieniu trwałego sukcesu w cyfrowym świecie.
FAQ
- Co to jest Google Ads? (Google Ads (dawniej znane jako Google AdWords) to popularna platforma reklamowa online udostępniana przez Google. Umożliwia ona firmom i reklamodawcom tworzenie i wyświetlanie reklam na stronach wyników wyszukiwarki Google oraz w innych witrynach uczestniczących w sieci Google Ads. Google Ads wykorzystuje model reklamowy pay-per-click (PPC))
- Co to jest PPC? (Reklama PPC (Pay-Per-Click advertising) to cyfrowy model marketingowy, w którym reklamodawcy płacą opłatę za każdym razem, gdy użytkownik kliknie jedną z ich reklam. Jest to sposób na zakup wizyt na stronie internetowej, a nie próba „zarobić” te wizyty organicznie poprzez optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO))
- Co to jest reklama kontekstowa? (Reklama kontekstowa to reklamy wyświetlane użytkownikom w zależności od ich zapytania w wyszukiwarce, zachowania na innych stronach internetowych oraz zainteresowań. Są one wyświetlane między innymi w Google, na stronach partnerskich, w aplikacjach mobilnych oraz podczas odtwarzania filmów na YouTube)
- Co jest wliczone w koszt reklamy Google Ads? (Cena obejmuje analizę witryny i Twojej działalności, wyszukiwanie słów kluczowych i negatywnych słów kluczowych, opracowanie strategii, tworzenie reklam, konfigurację, uruchomienie, analizę i optymalizację kampanii reklamowej oraz okresowe raporty. W razie potrzeby istnieje możliwość skonfigurowania analityki i utworzenia konta Google Ads, Google Tag Manager i Google Merchant Center)
- Od czego zależy cena reklamy Google Ads? (Koszt usługi reklamy i cena kliknięcia są obliczane indywidualnie dla każdego projektu. Cena zależy od rodzaju reklamy, konkurencji w danej branży oraz liczby reklamowanych stron. Aby poznać koszt reklamy dla swojego projektu, wypełnij formularz kontaktowy na stronie lub napisz na adres kontakt@clickmagic.pl)
- Kiedy spodziewać się pierwszych wyników? (Klient zazwyczaj otrzymuje pierwsze konwersje w ciągu 1-10 dni od skonfigurowania i uruchomienia reklamy Google lub Microsoft Ads)