fbpx

SMM

Wyświetlono 1-2 z 2 Artykułów

Jak szybko stworzyć strategię treści – poradnik w 6 krokach

Treść – może być świetna, okropna, promująca, zaśmiecająca bądź przydatna. To nie koniec – do jej określenia możemy użyć również innych przymiotników. Wniosek? Kwestia treści wcale nie jest taka prosta! Może być jednak nieco łatwiejsza, pod warunkiem zastosowania odpowiedniego planu działań. (więcej…)

Google Ads: jak zwiększyć sprzedaż i obniżyć koszty

Od samego początku wiele kampanii reklamowych nie przynosi zysków właścicielom firm. Nawet duże organizacje nie są narażone na ryzyko utraty tysięcy dolarów w pierwszych miesiącach testowania Google Ads, zanim optymalizacja nie zacznie przynosić zysków. Przygotowaliśmy 5 zalet reklam Google dla rozwoju biznesu online, a także krótkie podsumowanie kryteriów dla właścicieli firm, które jasno pokazuje, kiedy zamawiać usługi optymalizacji reklam w reklamach Google. (więcej…)