fbpx

Kejsy

Zobacz niektóre z naszych kejsów

Case study marketing – poznaj nasze sukcesy i dołącz do zadowolonych klientów

Case Study Przykłady: Stomatologia

Stomatologia

Stomatologia i lekarze specjaliści — to centrum medyczne, które oferuje pełny zakres usług stomatologicznych. Funkcjonująca od ponad 10 lat stomatologia była mało widoczna w sieci na początku współpracy. Większość klientów przychodni to stali pacjenci, tak więc głównym zadaniem było zwiększenie widoczności w sieci oraz pozyskanie nowych klientów. Na starcie wyodrębniliśmy 3 główne usługi: Implanty zębowe, Endodoncja i Protetyka. Wybraliśmy również 3 narzędzia marketingu internetowego do osiągnięcia założonych celów: Google Ads, Facebook (reklama targetowana) oraz Pozycjonowanie SEO. Pomimo wysokiej konkurencji i dość wysokich cen za usługi, już pierwszy pacjent pozyskany za pomocą reklamy internetowej opłacił nasze usługi i umożliwił podniesienie budżetu oraz dalszą współpracę.

Case Study Przykłady: Sklep Internetowy

Sklep Internetowy

Sklep internetowy, będący oficjalnym przedstawicielem marki NIKE na Ukrainie, specjalizujący się głównie na sprzedaży odzieży, butów i akcesoriów NIKE. Naszym zadaniem było zwiększenie sprzedaży detalicznej przez internet, gdyż do tego momentu klient zajmował się głównie zamówieniami hurtowymi. Prawidłowo ustawione narzędzia analityczne pozwoliły na uzyskanie informacji o zrealizowanych transakcjach, a nie tylko o potencjalnych klientach. Dokładne określenie grupy odbiorów, dobór słów kluczowych i ustawienia kampanii reklamowych pomogły znacznie obniżyć koszty reklamowe i umożliwić sprzedaż detaliczną dla klienta.

Case Study Przykłady: Serwis Dostawy Produktów Spożywczych

Serwis Dostawy Produktów Spożywczych

Na początku współpracy był to niewielki start-up, totalnie nowy serwis do zamawiania produktów spożywczych w Jordanii z możliwością zapłaty online poprzez stronę internetową oraz aplikację mobilną. Głównym zadaniem było zdobycie jak największej ilości zarejestrowanych użytkowników oraz złożonych zamówień. Pomimo niskiego budżetu reklamowego, udało się nam uzyskać bardzo niską cenę za kliknięcie na poziomie 0.23$ i jako rezultat dużą ilość kliknięć. Wyniki współpracy przeszły wszelkie oczekiwania klienta: ponad 600 aktywnych użytkowników, uzyskanych w ciągu 4 miesięcy. Wyniki te pozwolili klientowi na uzyskanie kolejnego etapu inwestycji startupu.